SUUUPEER KUUL :D

Hej hej, nu har jag varit på blå/Borgholm :DDDD
När jag kom till blå så skulle de åka till Borgholm för att se någon fotbolls
grej som heter natti natti eller nått sånt :DDD xDD
Men dem som skulle åka dit var Felicia, Sanna, Julia och jag :DD
När vi kom dit så kollade vi på typ 2:st matcher fotboll,
men sen så hade vi pratat om att vi var såå glass sugna så vi skulle
hitta någonstans där vi kunde köpa glass och
då var klockan 21:30 tror jag :DDDD XDDDD
Men vi hittade ett ställe där vi kunde köpa glass xDD
Sen gick vi lite i stan och då kom Frej :D
Sen gick vi alla till en liiten lekplats och flummade riktigt mkt xDDD :DD
Sen gick vi ner till hamnen och flummade och pratade :DD
När vi hade flummmat klart så gick vi till gympahallen igen :DD xDD
Sen var det att åka hem, nu är klockan 23:17 och
jag kom hem för ungefär 17 min sen
5:st som flummar igenom en stad är riktigt kuul!!!! :DDDD xDD
Nu blir det att bara ta det lungt, och sova sen :D

Ha det bra RIKTIGT GLDADA KRAMIZAR från Maya :DD

Haha vilken feeiin bild xDD
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0