Måndag 4/4 :P

Hej hej, idag var jag glad på morgonen,
men det är lite konstigt för jag var typ uppe heela natten :P :D
Men det var att gå upp och göra sig i ordning :D
Sen mot bussen :P :D
Dagen har varit helt ok, men dagens höjd pungt var nog gympan :DD
Idag gjorde vi någon slags baseball eller nåt sånt :P :D
Tycker att det är synd om Michan för det hände en sak efter gympan x)
Hehe men nu blir det att plugga inför ett kemi-prov som vi ska ha imorgon xd
Men jag vill inte öva till provet jag vill ut och jogga :P :D
Jag kanske hinner ut en liten runda x)

Ha det bra KRAMIZAR från Maya :DDD ♥
P.S. Misstolk gör livet lite roligare x)))


Kommentarer
Postat av: michelle

bra att du tycker synd om mig, ingen annan verkar ju tycka det... -.-

haha, jag skojjar ^-^<3333

2011-04-07 @ 20:08:22
URL: http://marenostrum.blogg.se/
Postat av: Maya

Haha ^.^ <333

2011-04-09 @ 15:32:18
URL: http://rosafluffkudde.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0