Danseli dans xD

Hej hej, idag började dagen med panik xP
Jag hade inte en aning om vad jag skulle ha på mig xP x)
Men det löste sig sen :DD
Dagens första lektion var kemi :P :)
Idag hade vi prov, och jag tycker att jag har övat rätt bra :DD
Lite senare på dagen så skulle en av mina vänner typ busa med mig -.-' xD
Tack vare det lilla buset så får vi inte vara inne på rasterna, för de tror typ att vi ska riva stället xDD
En mindre bra grej idag var att vi hade ett oförberett prov på Engelska o.o
Jag hoppas att det gick bra men jag tror inte att det gick dåligt iaf :P :D
Sista lektionen idag var gympa :DD
Det var riktigt roligt iadag tycker jag iaf :DD
Vi höll på med bomarna eller vad det nu heter xDDD
Men det var kul, sen skulle vi göra en kul dans x)))
En skulle börja att gå i en ring och sjuna x))
Sen skulle hon i det här fallet göra en dans framför någon x)))
Sen börjar det typ om xDD
Men oj vilken bra förklaring, jag orkar inte förklara bättre xDD
Men jag har iaf fixat en prao plats, och det blev Ica nära Rälla xDDD
Men nu ska kanske också min vän Agnes praoa där :DDDDD
Det ska bli kuuul x)))

Ha det bra KRAMIZAR från Maya

Jag har inga bra bilder än :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0