Blå=suuuper kuul!! :DD

Hehe heej, jag har paniiik jag måste bestämma mig!!!
Ja ELLER Nej??!!!
Jag har panik måste prata med en vän!!!
Har bara tills imorgon på mig!!
Men dagen har varit suuuper bra!! :DD xD
Har varit hos doktorn idag på morgonen :P :D
Sen var det att åka till skolan,
men jag var så skillad att jag inte visste vart vi skulle ha våran lektion xDD :P :D
Så Agnes kom och hämtade mig så att jag visste vart vi hade lektion xDD :DD
TACK AGNES!! <3 xDD :D
Men efter skolan så blev det att åka till färgestan och handla med pappa :P :D
Idag är det mammas födelsedag så jag köpte en prisent :D
Sen kl 18:30 blev det att åka till blå!! :DDDDD
Där var det många och mkt fluummm!! xDD :DDD
Har spelat biljard, kort/poker, dansat typ xD, varit ute, sjungit och mkt meeer! xD :D
Dagen har varit en av de bästa dagarna på heeela året!! :DDDDDD
Nu lyssnar jag på musik på en riktigt hög volym!!! :DDDD xDD
Bra låt= Scared of the dark med Adam Tensta och I need a doctor med många xDDD

Ha det SUUPER BRA!!
KRAMIZAR från Maya!!! :DDD ♥

Fotograf=jag! :DD
Kamera=Min mobil :D x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0