Le sovdags

Fan asså jag vill också ha den där perfekta kroppen, måste träna mer än vad jag gör. Får panik på mig själv! Har tänkt tanken att börja gå på gymnastik, hade inte varit fel att bli lite vigare... Vart är den där perfekta bästa kompisen som man har så mycket gemensamt med och peppar en hela tiden?? Behöver en sån för just nu vet jag inte vad jag håller på med. Bara ligger i min säng och tänker för mycket "igen"... Prio nr 1 är skolan och sen träning!! Tror jag har gått upp :( jag bara kände att jag ville skriva av mig och klaga. Det finns allt för många problem. Önskar att "du" vore här, allt skulle kännas så mycket bättre då, vill bara ha någon som verkligen förstår mig. Det finns 2 personer, men dom är inte här :( behöver er!! Ska nog ta och sova nu antar jag... Go natt folks, ha en bra natt

Bye bye// Maya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0