SNART ÖVER!!!!!

Tjenare! Jag behöver inte säga så mkt om den dåliga uppdateringen... En av dom största grejer som hänt är väl festande och 9:ornas bal. Vet inte vad jag ska säga om det första men balen var inte lyckad alls enligt mig. Eller jag var inte lyckad. När allt väl va på så försökte jag övertala mig att gå. Men när allt typ började ville jag bara gå och gömma mig under en sten. Ush, måste göra nåt åt hur jag ser ut :( Känner sig så jävla ful och fet hela tiden. Många som känner mig tänker säkert att jag är patetisk när det kommer till det mesta. Det kanske jag ät också, men jag har upplevt en deel mer än andra under hela det jäkla livet. Drama quen? Kanske det, men det är min verkliget. Nu är det iaf snart slut på det här och något bra kommer förhoppningsvis hända! Ska ju till Kreta snart och det är nog det ända jag sett fram imot och sluta skolan så klart.  Sen finns det inga måsten. Kommer dock sakna klassen lite, men har aldig känt mig så nära dom eftersom jag varit frånvarande veldigt mycket. Well well, shitt happens.
 
//M
Han är fortfarande en av dom bästa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0