Tränat/ Tränar...

I måndags var det första skoldagen efter att jag kommit hem från kreta.... Kunde ju varit så mycket bättre.... Men jag fick ialla fall åka in till Kalmar och boxas med Agnes. Skönt att få träna igen!!!!!! I tisdags var jag hemma, är så sjukt orolig för pappa........ :( Idag hade vi origentering och det gillar jag rätt mjycket ändån! Man får vara ute och man får faktiskt rätt mycket motsion! Så jag klagar inte! Är lite stolt över att jag sen efter en hel dag orientering gick hem till mig istället för att åka bil! Nu har jag precis duschat och ska börja hård plugga inför fysik provet imorgon! Pluggade typ hela dagen igår, så jag tycker att jag kan det nu.... Men det är ju så kul! Kalla mig galen, hahah. Imorgon ska jag på boxning igen och det ska bli gutt.
 
Bye bye // Maya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0