Örebro

Okej, åkte ju till snadra för att ha en rigtigt kul kväll och det blev det verkligen!! Dansade så att jag fick ont i benen dagen efter!! Fick till och med ett ragg!! När jag kom hem skypade jag med en vän till klockan 5 på morgonen, det kanske inte var så smart för jag skulle upp kl 6 för att hinna med ett tåg....Men det var en sjukt rolig kväll!!! Tog ju tåget till Örebro med mamma för att träffa syrran och en annan polare.... Vi har haft det riktigt bra!! Har shoppat 2 dagar i sträck och sen har jag lekt med Alma riktigt mycket! Hahah hon är så sjukt söt! Nu ska jag dra och äta för jag har inte ätit på hela dagen såååååå....
 
Bye bye // Maya!!
Laddar upp bilder när jag kommer hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0