BAM!!!

Okej dom senaste veckorna har väl inte varit så lätta men det har gått rätt bra ändån. Jag tror att alla mår lite bättre nu och det känns riktigt bra! Det har hänt lite kul grejen ändån! Anna kom hem hit i en vecka och vi hade det jätte mysigt! Skrattade ovanligt mycket! Sen kom Måns hem också! Så det har varit rätt kul! Har suttit och spelat Cod med Måns och hans kompis! Ikväll ska jag dra till Sandra (typ ett disco ställe) Och ha riktigt kul! Kommer dock vara så sjukt trött imorgon eftersom jag måste upp kl 6 för att hinna med ett tåg till Örebro! Ska träffa syrran och en vän..... Som sagt.... Det kan bara bli bättre  Nu ska jag ta en dusch....
 
Bye bye // Maya!
Btw... kolla in den här videon!! Så jävla sjuk asså!!
Vill ha den brädan!
 Låsten i videon heter Stay crunchy - Jenkees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0