Begravning....

Var på begravning i fredags... Men det var rätt skönt att få det gjort. Det var skönt att typ hela familjen var där. Det var riktigt fint och ovanligt många blommor. Känner att allt bara blir värre och värre hela tiden, men att det inte är någon som förstår mig... Kan inte göra så mycket, men jag är så glad att jag har min syrra och resten av familjen. Nätterna är nog den jobbigaste biten ibland, och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Men det kan väl bara bli bättre antar jag. Dagarna med familjen har iaf varit bra. Men nu är det bara jag och mamma igen... Fan det här går inte..... Saknar dig så jävla mycket.....
 
Bye bye // Maya.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0