Gårdagens valborg!

Gårgaden blev väldigt bra, jag åkte till Thea för att fira valborg med dom underbaraste! Eftersom det var valborg så drog vi upp till majbrasan som ligger i Borgholm! Vi bidrog med en pinne till den stora myrstacken! :o Vi gjorde inte så mycket, vi gick runt lite i stan och snackade rätt mycket. Det kändes lite som sommar när vi satt vid Netto lekplatsen som vi typ alltid gör på sommaren för att det är för varmt för att gå eller för att vi är för lata... Som sagt, till kvällen gick vi och glodde på den stora brasan... Det var en riktigt mysig stämning när vi stog och höll om varandra medans vi kollade på dom ovanligt fina fyverkerierna! Vi gick genom skogen i mörkret och drog igenom stan en liten snabbis! Man märkte att det var fest lite här och där och jag hade gärna varit med på en... Men det är jag det! Sen idag gjorde vi oss iordning och sen gick vi ut på stan lite för att dricka en varm kopp te på Roberts coffee, men det var ju klart att det var stängt.... Så vi hittade ett annat ställe ist.... Vi drog hem till Thea och var där i kanske 1 h sen åkte jag hem! Men det har varit 2 bra dagar! Imorgon är det ju skola och jag lider bort till den..... Men det är väl bara att bita i det sura äpplet... Som vi sa typ 1000 ggr igår....
YOLO= youonlyliveonce ♥

Bye bye // Maya!
På väg till majbrasan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0