Dreams come true? I don't think so...

Jag satt och hade riktigt tråkigt, så jag bestämde mig för att göra ett ''Mat chema''
Eftersom jag vill bli smalare är det ju lika bra att göra ett chema som man kan följa, ist för att gå och små äta lite hela tiden.
Hahah, sån är jag iaf ;)
Sen har jag lagt in lite träning i det med :D
Jag har en perfekt ''gå'' sträcka på 6 km fram och tillbaks.
Så om jag gör det här rätt kommer jag att gå ner nåt kilo... Om jag har tur ^^
Men vad innebär det att vara smal igentligen??
Men iaf så har jag veldigt tråkigt nu, och det börjar bli lite sent....
Så jag har inte så många alternativ till saker jag att göra just nu ;)
Om inte någon vill åka till Borgholm :D
Men jag tror inte det.
Ist för att göra något kul, lyssnar jag på musik ist....
Men det funkar.

Bye bye // Maya!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Neeej Maya! Du är jättefin precis som du är!! Du behöver ju absolut inte gå ner i vikt! <3

2012-01-02 @ 21:41:11
Postat av: michelle

Håller helt med Mathilda på den punkten. <3

2012-01-03 @ 01:02:16
URL: http://beautifulboy.blogg.se/
Postat av: Thea

Håller med Michelle & Mathilda.

Du börjar gå mot anorexia redan...

2012-01-07 @ 12:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0