Bra ju!

Gårdagen var en av dom bästa dagarna på länge!!
Skolan var kul,  och när jag och Agnes satt i bussen på väg hem till henne blev jag ännu gladare!!
Haha, sen tränade jag och Agnes lite hemma hos henne.
Men sen på kvällen blev det inte lika roligt...
Men aja, idag har skolan varit helt okej.
Men matteprovet kunde jag varit utan!
Det gick inte så bra direkt.
Agnes och jag hade ''One piece'' på oss ^^
Jag har en från ''ziperall'' men det är typ samma sak.
Efter skolan åkte Agnes och jag till Kalmar för att träna, det gick väl varken bra eller dåligt ^^
Men det var roligt iaf!!
Bussen på vägen hem satt det en gubbe som pratade som in i helvete!!
Han slutade aldrig prata och han pratade veldigt högt!!!!!
Men det var lite kul ibland...
Nu är jag hemma och riktigt jävla trött, men jag ska gå och duscha och sen kolla lite på tv.

Bye bye // Maya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0