Stockholm

Jahopp, har varit i stockhoml sen i fredags kväll! Själva resan började inte så bra, för när vi stog och väntade kom en silverlinje och körde förbi och jag och mamma fick panik att dom kört ifrån oss.... Hahahah, Men det kom ju en typ 3 minuter efter. Sen åkte vi ju typ buss i 6/ 7 timmar. Segt men rätt skönt.
 
På kvällen började det roliga! När vi packat upp grejerna på hotellrummet gick vi ner för att äta något i resturangen. Satt, åt, snackade. Sen efter det drog vi till baren.... Irish coffe check √ Snackade med kyparen rätt mycket. Men sen drog vi till receptionen för att typ fixa öronproppar hahah, det låter random. Men då direkt när vi kommer dit ser jag att Björn Hallberg från på spåret står där. Vi ställer oss bredvid i receptionen och mamma säger till mig så att typ alla hör '' Nemen kolla där, är det inte en entomolog... Honom måste vi hälsa på'' Då börjar jag ju garva som bara den och det börjar dom i receptionen också göra... Björn kollar på henne som om hon var typ galen hahah... Det låter kanske inte så kul men jag har inte skrattat så mycket sen jag va på kreta.Han går iväg och då inser hon att det var björn hahahahah. Skulle sett hennes blick!!! Vi går upp till rummet och möter honom på vägen, han går iväg så fort han kan hahah.... När vi kommer tilll rummet går jag in till badrummet för att ta en dusch och plötsligt ramlar handtaget bort så att jag blir inslåst hahah!! Min mamma pratade med min syrra i telefon, så iaf jag och mamma hade panik och skrattanfall på samma gång. Det var så sjukt roligt! Tillslut kom jag ut iaf.
 
Nästa dag kom syrran och då åkte vi ut och shoppade hela dagen, innan vi skulle på musikalen ''Dirty dancing'' på kvällen. Innan vi skulle dra dit åt vi på en resturang, men det var inte så kul för jag höll typ på att svimma för att jag inte ätit eller druckit något. Men det löste sig. Musikalen var riktigt bra! Den bästa ever typ!! Sen åkte vi hem och satt lite i baren. Igår åkte vi hem till tråkiga Öland och nu sitter jag här efter att ha städat rummet! Snart ska jag upp till Örebro och träffa syrran och dom andra igen! Ska bli så sjukt roligt! Och lite andra grejer.
 
Bye bye // Maya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0