Snowboard

I förrgår var jag på spinning med syrran, det var lagom jobbigt med alla blåmärken och träningsvärk överallt hahah... Men riktigt kul! Igår åkte jag ut för att först bowla, äta och sen kolla på bio med en riktigt go grabb!! Var en riktigt lyckad dag!! Idag åkte jag snowboard för första gången och det gick faktiskt rätt bra!! Ska ta och köpa en bräda!! Blev dyngsur efter 5 timmar i backen, men det var det värt!! Imorgon får jag sova för första gången på ett bra tag!! Ska bli skönt att få sova ut lite! Efter min sovstund imorgon ska jag åka och shoppa med syrran och sen gå på yoga med lasse på kvällen! Fan vad bra jag har det här!!
 
Bye bye // Maya!
Jag idag hahah

Kommentarer
Postat av: Thea

Gud vad roligt att prova att åka snowboard! :)

Svar: Ja det var kul! :)
Maya Andersson

2012-12-31 @ 08:22:14
URL: http://theas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0