Spindel helvete!

Igår natt kunde jag inte sova, jag tände lampan och såg att det satt en hur stor spindel som hälst på väggen! Nenenene, vad då livrädd och kan inte sova för ens 4/5 på morgonen för att en spindel satt på väggen hela tiden? Aja somnade inte för ens typ 5 på morgonen så jag var ju lagom trött idag! Dagen har varit seeeeeeeg... Rätt tråkig om du frågar mig. Det blev ingen yoga efter skolan heller.... Så när jag kom hem tog jag och tränade i 1 och en halv timme, duschade och nu har jag suttit i typ 2 timmar med fysiken. Jag börjar fatta nu! Just nu är jag så sjukt trött så jag ska lägga mig snart...
 
Bye bye // Maya.
Lite ego och sen en bild från fysiken.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0