Skördefest!

Hej hej!!
Jag Vaknade rätt tidigt, men inte av Agnes den här gången.
Jag låg kvar i min säng, och sen pratade jag och Agnes en stund i mobilen.
Sen kollade jag på datorn och då hade en vän skrivit grattis till mig... Jag gillar ju honom ^-^
Men sen drog jag till Borgholm.
Så idag har jag varit i Borgholm med Michan och Agnes! ♥
Vi har haft kul!
Mehehehehe... Kurt ^.^
Sen har vi pratat och planerat vår flyttplan, när vi ska flytta till Kalmar.
Lite kul tycker jag!
Doris... -_-
Jao, men nu ska jag dra till Färjestaden och handla lite.
Ikväll ska vi bygga ihop det sista av min klädbyro :)
Sen imorgon ska jag kanske sova över med Agnes! ♥
Synd att du inte kunde vara med Michan! ♥

Bye bye // Maya!

Bilden är från idag/ Agnes blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0