Inte lätt asså! ^^

Hej hej!!
Igår sov jag över med Agnes, Michan var också med och sov hos henne ^^
När jag kom dit var deras kommentar: MAT!!!
Jag tror att ni fattar att vi skulle äta när jag kom, för klockan var typ 19:00.
Men vi åt och sen pratade vi och var lite flum ^^
Jag gjorde tex en reklam film.... Det är inte min grej.
Men den blev rätt kul tycker jag iaf.
Som alla andra skulle vi sen sova,
för vi skulle ju som sagt på orientering heeela dagen efter.
Men jag skulle sova med Michan och det var inte så lyckat...
Jag sov inte så mkt den natten för antagligen vaknade jag av:
Att hon försökte krama mig i sömnen, snarkningar, försök att ta mitt täcke och sen lite sparkningar...
Med mera liksom.... ^^
Sen somnade jag inte förens en timme efter att vi lakt oss.
Eftersom Michan var lite seg på morgonen skulle vi gå upp kl 06:00 -.-
Det är inget jag rekomenderar...
Men tillslut gick alla upp.
Vi packade allt till orienteringen och sen åkte vi buss till.... Ett vattentorn... typ.
Men, det var ju klart att vi kom 1 timme innan allt skulle börja... -.-
Lite segt, eller nej föresten, det var kul i början ^^
När allt började, kände iaf jag att det skulle bli rätt kul.
Men det tyckte jag då...
Vi har kollat på svamp -.-, plockat svamp -_- och sen gått i typ ösregn...
Inget jag rekomenderar asså ;)
När alla var dyngsura och slutkörda efter allt, åkte vi hem.
Men Michan och jag åkte tillbaks till Agnes.
Men vi åkte ju inte direkt, utan vi skulle gå till Agnes...
Det var typ 5 km hem till henne, men efter vi gått halva vägen kom hennes pappa och hämtade oss.
Vi var hemma hos Agnes en stund och sen åkte vi tillsist hem!!
Nu är jag hemma och det har varit riktigt kul, men inget jag längtar till att göra nästa år...!!
Nu ska jag äta, kolla på tv och lyssna på musik!!!!!

Ha det bra, för det tänker jag ha // Maya ♥

Inte den finaste bilden, men den duger ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0