Så jävla glad!!!!!!!!!

Cha cha!!
Ni kan aldrig tänka er vad som har hänt mig!!!
Jag vet att det är ett jäkla tjat om de där bartendrarna... eller bartendern!!!
Men han som jag gillar bor ihop med en vän som som också är bartänder och han hade också kollat in mig!
Så han började prata med mig på Fb ikv, och jag visste knappt vad jag skulle skriva, men han är aaas kul och snäll!!!
Han skrev vissa saker som fick mig att dö sakta, för att jag blev så glad!!!!
Vi ska cama med varandra snart!! ♥
Men jag är inte bra på Eng!!
Hjälp mig!!

PS. Förlåt mig Ankan att jag inte hann svara, men jag hade fullt upp med att tänka på Eng...
Men på honom bara, eftersom han inte hade åkt hem!!! ♥
Imorgon kommer jag att svara!! ♥
Lovar!

Bye bye // Maya!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0