:P

Cha cha!
Idag har jag sovit, kollat på en film och tränat i 2 timmar ^^
Så jag har inte gjort så mkt.
Jag har precis duschat, så jag ska börja skriva till min vän nu så att han inte tror att jag dizzar honom ♥
Sen ska jag antagligen plocka fram kläder tills imorgon och fixa lite med skolväskan ;)
Är det bara jag som hatar söndagar?!
För man kan ju inte sova länge nästa dag för det är skola -_-
Ingen kul tanke ;)
Men vafan, en vecka till i skolan, sen en veckas prao ( på apoteket...)
Efter det kommer den där underbara veckan!!!
Den veckan är underbar för vi har lov då!!!! :D
Då ska ja, Michan och Agnes åka till Stockholm!! ♥
Hahahahaha, jag måste börja göra lappar ;))))
Neee, nu måste jag gå och skriva lite ♥

Bye bye // Maya!

Mina söta muppar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0