LAT! :D

Hej hej!
Efter att ha tagit hostmedicin, halstabletter, nässpray, en alvedon, kollat på en film och laddat upp med näsdukar.
Kunde jag äntligen sova igår! :D
Idag har jag mått lite bättre, så jag ska börja tänka på vad jag ska ha med mig till Sthlm.
För igår beställde jag äntligen biljetter till Sthlm, och det har dom andra med gjort.
Så nu finns det ingen återvändo :D
Jag har inte gjort så mkt idag....inte så konstigt ^^
Är lite uttråkad, ska nog gå och kolla på en film som jag brukar göra.
Jag tror inte att jag kommer kunna gå/arbeta på praoen imorgon heller.
Men jag hoppas att jag kan det på torsdag, men just nu vill jag bara bli frisk :)

Bye bye // Maya! ♥
Tumblr_lq2yajyjyv1qi8k06o1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0