Gilla gilla gillar honom!!!!

Hej hej!!
Idag sov jag till 14:30 ^^
Jag var uppe sent natten innan det...
Men idag har jag suttit och slappat och övat lite på Engelska glosor ^^
Inte världens roligaste grej, men det funkar.
Asså, just nu är jag besatt av en person!!
Jag kan verkligen inte sluta tänka på honom!!
Tror inte att han känner samma sak, men jag vet att han gillar mig!
Nästa år jag reser ska jag nog ta och försöka göra något med honom ♥
Han skulle visat lite av staden, men det blev ju aldrig av...
Men sen kom jag på att det är 1 helt jävla fucking år kvar!!!!! Dx
Jag dör snart, måste träffa honom, men jag håller iaf kontakten med honom! ♥
Några år hit eller dit spelar väl ingen roll... Eller? o.o
Om ni fattar vad jag menar... ;))
Men mina föräldrar säger, att om jag är duktig i skolan kan vi resa mer!!!!!
Så jag ska plugga så in i helvete mkt asså!!
Ska ju åka i Jul/ ny år!!
Kanske träffar någon rolig snubbe där med ^-^
Hoppas det... Men jag kommer alltid att gilla samma person som jag gör nu lika mkt!

The club is on fire!!! ♥
Imorgon blir det skola, men det ska ju bli lite kul för en gångs skull...
Ska försöka att inte tänka för mkt på honom... ♥
Jag har precis duschat och valt kläder tills imorgon, så jag ska snart gå och lägga mig.
Hahahahaha, ne jag bara skojade, jag ska inte sova än!
I like it!! ♥
Livet kan vara rätt underbart, bara man har något att längta efter! ♥
Eller nån att längta efter! ♥

Bye bye // Maya!! ♥

Sååå sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0