Försöker se ljus, men det är inte så lätt

Hej hej.
Mitt liv blir bara mörkare och mörkare...
Det är jobbigt när alla runt om kring en blir drabbade av hur man själv mår...
I mitt läge är det det sämsta som kan hända.
Inte bara mina föräldrar utan mina vänner också.
Jag är tvungen att gå i skola imorgon,
 men jag är rädd för att jag plötsligt ska falla ihop och börja gråta på en lektion...
Det räcker att jag gör det hemma.
Jag tycker synd om alla jag känner, men jag vet inte vad jag ska göra för att allt ska bli bättre.
Det är lätt att säga: Försök vara gladare...
Jo men det är lätt att säga men inte att agera.
Jag kan inte sätta ord på vad jag känner, för det finns inga ord för hur jag känner.

Bye bye // Maya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0