Igår och idag x)))))))))))

Hej hej, efter att ha kommit hem efter en riktigt blöt,
rolig men ändå kort dag, orkade jag inte skriva xDD
Jag, Sofia och Agnes skulle cykla ungefär 4 mil, det var en skol-uppgift xD :D
Men Agnes var sjuk :( och Michan och Julia skulle med :D
Men Julia och Michan var liite sega på att cykla, så jag och Sofia cyklade i förväg ;D xD
Det ösregnade, och det var en massa lastbilar som
 gjorde att Sofia och jag fick massa vatten på oss xD ;D
Men efter en bit stannade vi och fick skratt-damp xD
Hon hade fått näsblod, och jag kännde att det smakade blod i min mun :O xD
Då spottade jag och såg att jag hade spottat blod xD :O
Jag sa du har näsblod och då sa hon ja, men du spottar ju blod xD ;D
Vi skrattade riktigt mycket xDD
Sen cyklade vi typ hela dagen :DD
Jag och Sofia tyckte iaf att det var en kul dag :DDD
Men det tyckte inte Julia och Michan xD

Idag har jag varit med en kompis :DDDDD
Det var riktigt kul :D
Har varit ute och inne xDDD
Men nu är jag hemma och är lite hyper xDD
Men ändå trött xDD

Ha det gutt KRAMIZAR från Maya :DDD


Vad söta vi är xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0