Längesen ^^

Cha cha, tisdags va jag med Agnes i stan och vi flummade som vanligt :)
Jag vet inte om det är normalt att bli full på en pepsi, men vad förväntar jag mig när jag är med Agnes ^^
Vi blev stalkade med, det är inte det roligaste man kan bli direkt ._.
Vi är alltid inpulsiva, så den här gången försökte vi stalka ett par killar men det funkade inte såå bra ^^
Sen fick vi för oss...eller jag fick för mig att vi skulle gå till en bensinmack som det var hur långt som hälst till ._.
Men vi gick till de, och sen gick vi tillbaks till stan igen ;D
Varför gjorde vi det??!!
Sen gick vi in i den butik som det är ett läskigt peddo i o.O xD
Men det var ovanligt skruvat igår tyckte jag iaf ^^
Vi gjorde saker som jag inte orkar skriva ;)
Men igår blev det att sova över hos Agnes med Michan och inga fler ^^
Men Sofia och Julia va med på kvällen men dem sov inte över :P
Vi kollade i skol-kataloger, jag va en vandrande sov säck coh vi facerapade varandra ._. ;D
Sen på natten hade jag, Michan och Agnes damp som vanligt xD
På morgonen, eller snarare kl 11:30 gick vi upp och åt :)
Sen blev det att göra sig i ordning, och precis efter dem hade gjort sig i ordning åkte Michan hem ._.
Men Agnes och jag kollade på tv, sen fick vi ett ryck där vi ville baka xD
Så vi satte igång att baka brownies ^^
Det blev inte dem godaste direkt, men dem blev riktigt goda :D
Sen kollade vi lite på tv, och sen fick vi/jag ett ryck till x)
Vi skulle gå ut i regnet och gå en liten bit ;D
Vi såg ut som två knäppisar när vi skulle gå ut,
för vi hade super stora regn kappor och riktigt feina gummistövlar ^^
Det var en jobbig runda, men det var hur kul som hälst ^^
När vi kom hem igen åt vi, sen kollade vi på tv, en stund senare började vi kolla på ''Jurasic Park 3''
Vi såg ungefär halva ^^
Sen blev det att åka hem, och nu är jag hemma ;D
Imorgon ska jag sova hur länge jag kan och sen åka till Kalmar och Färjestaden :D
Ska shoppa lite ^^
På lördag ska jag jobba med Agnes igen, och det gör vi tummen upp för (y) ^^

Men ha det nice KRAMIZAR från Maya :*

En riktigt dålig bild, men den funkar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0