Skolstart :)

Hej hej :) jag har inte skrivit något på ett tag men här är lite av väckan :)
Mo: Det var en super bra skolstart tycker jag :D men det är lite jobbigt att gå i baracker :S
Ti: Jaha då var man så trött att jag nästan svimade, så jag var hemma på tisdag XC
On= idag X): Idag har jag varit i skolan igen det har varit en super dag enligt mig :D
men man är ju alltid trött efter skolan ^.^
Jaha det var vell det chemat hitills ^.^
Just nu längtar jag tills nästa fredag för då ska vi kanske åka till Hästra,
med några kul mäniskor från klassen :D och åka skidor :DDD
det ska bli super kul för jag har alldrig åkt skidor förut :P
På torsdagen inann Hästra dagen ska jag sova hos min vän SOFIA :DDDDD
Det kommer att bli super kul xD

P.S Jag har inte fått några kommentarer på ett tag,
så nu tycker jag att man ska kommentera X)

Ha det bra KRAMIZAR från Maya :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0