Glad alla <3 dag

Hej hej, idag är det alla <3 dag och har ingen att tillbringa dagen med :(
Men det kvittar nu, för jag är sjuk (igen!)
Har gått i skolan nästan hela dagen och haft små tankar
och drömmar som jag alltid brukar ha
Men idag gick det inte så bra i skolan...men man börjar att bli van...
Jo men visst det är ju helt ok att...låsa mig ute när jag är förkyld,
slå mig så att jag får blåmärken stora som frimärken,
bli dissad eller bara iriterad på att andra håller på med än -.-'
Men det är väll en vanesak antar jag -.-'
Men när pappa hämtat mig från skolan blev jag lite gladare igen :)
Fick lite tårta när jag kom hem :)
Imorgon vet jag inte om jag ska gå men jag tror inte det....
Håppas att alla andra fick en bra ALLA <3 DAG :D

Kramizar från Maya :)
                                                              


Kommentarer
Postat av: Lisa

hänt? :O

2011-03-19 @ 14:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0