Sen kväll/natt 8]

Hej hej, igår var det en av dem bästa dagarna på hela sommarlovet!
Jag, Michan och Agnes åkte till Borgholm ♥
Vi hängde vid Strand en liten stund sen gick vi upp på stan för att äta på en pizza resturang 8))
Medan Michan hade ätit upp sin pizza, hade Agnes och jag kommit till ungefär halva x)
Michan du är ju lite kul du! ♥
Vi bestämmde oss för att dra till sjöstugan för att sitta där och prata lite
Men det visade sig att Alex och Ludde var där :D
Dom kastade maneter på oss ^-^'
Men när vi ändå va där så tänkte vi att vi kunde bada lite
Så vi tog ett dopp, eller iaf dom andra men jag hoppade i tillslut ^.^
Efter att vi badat blev vi inpulsiva som vanligt ^-^
Jag, Agnes och Michan skulle fixa, Marshmellows, mini grill och läsk 8]
Medan Alex och Ludde bara skulle fixa, tändare och små pinnar ^_^
Men vi fick fixa pinnar också xD
Sen gick vi tillbaks till sjöstugan och glillade lite ^-^
Alex the grill meister x]
Sen åkte vi hem
En helt galet kul kväll 8D
Imorgon blir det att åka till Borgholm med Agnes och
sen sova över hos mig i våran lilla stuga :D
Michan ska kanske också vara med :DD
Nu måste jag gå ner och hälsa på min brorsas kompisar, men det gör jag gärna ^-^

Kramizar // Maya

Snyggingar!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0