Rix FM!!!!!

Cha cha, jag har precis kommit hem efter en helt underbar kväll med
Agnes och Thea ♥
Hela resan börjar när vi ska åka buss in till Kalmar...
Jag skulle ha suttit med dem, men det var så många blonda i bussen så jag såg inte vart dem satt xD
Bussen var verkligen (full!)
Men jag hittade en tom platts och satte mig där, men då kom det en gubbe
(som lucktade böcker ._.?)
och satte sig hos mig -_-'
Men han gick av tillslut och då satte jag mig vid Agnes och Thea x)
När vi var framme gick vi och kollade lite, och köpte en Sub Way macka
Det blev inte så lyckat när vi skulle äta dom ._.
Vi hittade en platts, ja just det, vi träffade Julia och några andra :)
Jao, vi hittade en platts och sen efter 1h, började det komma lite musik ifrån en DJ, som hade ett kul namn ^^
Men han var duktig :)
Sen lyssnade, klappade, sjöng och hoppade vi i 4 h ^-^
Man blir trött, kan jag ju säga ^_^
Men hela tiden hade vi antingen en unge eller en pappers skyllt framför oss -_-''
Man såg inte så mkt asså -.-
Sen åkte vi typ hem ^.^
(K, asså ett k och ett å, inte kao xD)
En riktigt lyckad kväll :DDD

KRAMIZAR // Maya :*

MKT folk!! 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0