Plugga....haha, aa elleR!!

Tjabba
Idag har skolan varit rätt kul asså :D
Men sen efter skolan, stannade Agnes, Michan och jag kvar i Borgholm för att ''plugga''
Men vi gjorde faktiskt det ^.^
Sen gick vi och köpte en Monster 8D
När vi druckit våra Monster, hängde vi lite utanför Netto ^-^
Men då kom ett par killar vi känner, sen blev det lite jobbigt ._.
Jag gillar inte att prata....(IBLAND) ;)
Sen skulle vi typ åka buss hem, eller jag och Michan skulle det iaf.
Michan och jag satt i bussen,
 medan vi pratade med Agnes som stog utanför bussglaset och muppade lite :D
Sen åkte vi.
Men sen kom en kompis som heter Hannes, han satt med mig och Michan :D
Haha, kul kille ^.^
Jag kännde att jag inte ville hem, så jag skulle antingen åka hem till Michan eller åka till Blå.
Men jag åkte hem med Michan, vi 3 skulle åt samma håll....typ 8))
Vi kom hem till Michan, vi åt....hon gick på toa...den är inte så ljudlös! xD
Sen fjantade vi oss lite på datorn!! xDDDDDDD
Bilder kan vara jävligt roliga asså!!!!!! xD
Sen åkte jag hem, och nu är jag hemma ^-^
En riktigt bra dag asså! :D
Imorgon är det sista dagen i skolan, och sen åker jag till Grekland!! :D
Men jag ska bara va där i en vecka ^.^
Nu är jag riktigt trött!

Sov sött // Maya :*

Jag och Agnes ''försöker'' göra oss lite fina ^^
Hon fixar håret, och jag ego fottar liite
Skolans toa... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0