FEST :D

Idag har jag varit på fest hemma hos Michelle, det gillas :D
Först åt vi lite sen har vi typ bara flummat hela tiden :DDD
Jag , Sofia, Agnes och Julia kallar oss * THE SINGLES *
Så vi gick ut för att flumma av oss, men då såg vi någonting
skit långt och som rörde sig skit snabbt :O
Asså tro det ni vill, men det var typ ett spöke
Man blinkade till, men då var saken borta :OOOOO
Det var varken en människa eller ett djur :O
Vi sprang in till de andra oc berättade vad vi hade sätt,
men dem trodde oss inte xS
Men sen när vi skulle hem gick jag och Micelle mot bilarna,
då kollade jag ut på åkern och där var saken igen :O
Jag pekade på saken som rörde sig, och då såg Michelle den :O
Hon och jag skrek som grisar, men jag vet inte vad hon tror nu :O
Det var skit LÄSKIGT!!!!!!!!!
MEN HA DET BRA


KRAMISAR från MAYA :)


Den blev lite suddig men det är jag :P

Sofia :D

Kollar på en lite kul video X)

Agnes :D

Sofia och Julia som är FLUMMIGA!! XD

THE SINGLES X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0