Hemma igen :(

Åkte till kreta i två veckor och som vanligt var det de 2 bästa veckorna på året. Det var riktigt kul att syrran och hennes familj va med en vecka!! Brorsan som skulle åkt hem efter en vecka stannade 2 iaf och det är jag otroligt glad över. Gjorde allt så mycket roligare och bättre!! Bästa familjen verkligen. Har varit sjukt kul!! Har dock inte solat så mycket, men jag har varit med en vän som jag kommer och redan saknar så sjukt mycket. Han bjöd ut mig, morsan och brorsan en kväll till en mysig resturang. Hahah en kväll jag aldrig kommer glömma :3 Men iaf, sen som sagt har man varit på stranden, olika resturanger varje kväll, kollat runt i platania, Chania och agamarina. Har varit underbart, men jag hade inte klarat det utan Måns :) Har aldrig haft såna skrattanfall som jag fick där nere hahah. Omg jag ville bara lägga mig ner på marken för att jag fick ont i magen av allt skrattande ^^ Sen blev man ju uppraggad lite, det är alltid kul! Men det här året har minnen jag aldrig kommer glömma. Nu är det på riktigt.
 
//M
Lägger upp mer bilder sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0