Friskis, party och cola!

Är tillbaka i skolan efter typ 1 månad och det kändes bra när dagen var slut. Kändes kanske lite stelt i början, men sen var det igång som vanligt tycker jag! Efter skolan åkte jag in till Kalmar/ Friskis för att skaffa kort och träna lite. Kortet ska jag hämta ut nästa gång jag åker in och då ska dom också ta ett kort på mig.... Hoppas man ser lagom bra ut då... Idag skulle jag åkt in på ett möte, men dom som hade mötet ställde in det... Så jag fick vara hemma och chilla idag. Skola och andra roligheter imorgon meheheh. Saft time... Hahah... Sen har jag anmält mig till en nystartad dans, och det ska bli jätte kul. Börjar nästa onsdag tror jag, TAGGA.
 
Bye bye // Maya!
På bussen hem från Kalmar// Igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0