Akut-tid

Tjenare. Förlåt för riktigt dålig uppdatering, men jag har varit på typ sjukhuset pga hur jag mår. Tvingades ju dit i början... Men efter ett tag var det som värsta dröm stället. Jag fick dock inte använda mobil eller internet på den vecka som jag varit där. Fick nya fina vänner och dom som jobbade där var as goa....(Dom flästa iaf) Ville inte där ifrån igår. Jag har iaf fått medicine...  Men men, jag får ta och göra det bästa av det... Idag kommer min as goa farbror hit och det ska bli så skönt att träffa honom! Ska ta och ränsa ur huset lite och sen kanske dra till Ikea hahah... Jag har för mycket kläder så jag måste köpa en ny garderåb hahah...
 
Bye bye // Maya.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0