...Le äventyr... Som borde va mer genomtänkta...

Tjenare, har inte skrivit på hur länge som helst! Har mått pyton så det är därför.... Men iaf, har varit på böda med syrrans, brorsas familj och det va ju gött så länge det varade! Dagarna va goa och nätterna va AMAZING! En av de bästa nätterna på hela sommaren!!!! Plus att jag träffade en ny vän som är hur go som helst!! Vad har jag gjort mer.... Syrran och hennes familj har varit hemma i en vecka tror jag, kul att se dom. Har varit ute och ridit med tjejerna och det gör jag gärna om!! Och... Varit utte på stan och festat.... AS KUL! Träffade några gamla vänner som jag hängde med halva natten tills vi hittade ett gäng goa killar! Resten är historia :3 Ne men de var riiiiiktigt goa hela bunten! Orkar inte berätta allt, men nu är jag iaf i Malmö och det är 3 natten jag är här med min farbror! Åkte till Danmark idag, så jag har shoppat här och i Danmark.... Behöver inte shoppa på ett år typ. Imorgon bär det av till Lysekil, goa nätter!

 

Har mycket bilder från här och där.... Meeeeeeeeen jag orkar inte ladda upp dom....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0