Sånt är livet

Mår inte bra alls sen igår kväll... På dagen åkte jag och mamma in till Kalmar och vi hade det bra. Skaffade lite grejer. Jag stannade och Agnes kom in till Kalmar ist. Vi gick runt lite, jag köpte ett par grå knästrumpor som jag älskar. Efter ett tag kom Michan in också. Jag var och är fortfarande förkyld, så jag kunde inte vara med på boxningen som dom andra skulle gå på. Jag satt och väntade utanför och då fick jag ett meddelande om att en BRA vän är död. RIP Orets 
Han var en riktigt snäll person som vitt jag vet alltid gjorde som han skulle.
Har sett bilder från begravningen och den var riktigt fin!
Han förtjänade en riktigt fin begravning.
Idag när jag vaknade var jag för det första riktigt förkyld och jag är fortfarande ledsen. Det är svårt att förstå. Ska ta mig i kragen och gå till skolan imorgon.
Men nu ska jag dra mig tillbaka till min säng och dö.
 
Bye bye // Maya.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0