Snart sommar!!

Igår åkte jag till Agnes för att sen åka till Borgholm och se chrusingen. Otroligt mycket bilar var det! Jag är ingen bil älskare men det var trevligt att gå runt där! När vi två och några andra skulle äta var det liiiite segt... För vi fick typ vänta en timme, om inte mer... Det kändes som det ialla fall... Senare på kvällen åkte vi hem på Agnes moppe för att värma oss och glo på en film. Men man blev ju bara deprimerad av filmen.... Vi borde vara snällare mot apor... Men ialla fall, vi låg och pratade en stund efter det. Idag när jag kom hem gick jag ut för att jogga och sen sola resten av dagen. Jag har fått lite färg... Nu lyssnar jag på musik efter en riktigt god måltid... Grillad lax är ju aldrig fel!

Bye bye // Maya!

Kommentarer
Postat av: william

härligt att sommaren kommer:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad^^

Och säg gärna vad du tycker om mina "Inside an Assassin's head" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-21 @ 14:55:31
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0