Kalmar all day long!

I torsdags åkte hela klassen in till kalmar för att se en rättegång och det var riktigt trevligt. Som tur var satt jag längst bak så typ ingen märkte att jag somnade en stund... Hoppas jag... Efter det gick jag och åt med Sofia och Julia på Tai Silk och det var rätt mysigt, god mat ialla fall. Sen gick vi runt på stan och kollade kläder. När dom 2 drog hem gick jag upp till Friskis och svettis för att träffa Agnes och Thea! Hahah, dom hade varit nyttiga medans jag hade fettat mig på Tai Silk... Men vi gick till giraffen för att vi skulle försöka hitta vart Agnes skulle göra sitt moppe prov och vi hittade! Efetrsom hon skulle dit gick jag och Thea runt och muppade oss lite, vi såg nog riktigt muppiga ut... Hahah, glädjen som uppstår när dom har gratis prover på en liten grillad köttbit! Det var lycka! Vi skulle träffa Agnes igen och hon var as glad för hon klarade provet!! Duktig flicka! :D Thea och jag var rätt hungriga, så vi 3 gick för att äta på ett ställe som jag har glömt vad det heter. Men det var riktigt mysigt och en underbar stund med tjejorna! Vi var i Kalmar i typ 10 timmar... Så man var ju trött när man kom hem, men en bra dag! Igår var det bara en vanlig skoldag, men jag gjorde 3 prov och nu är jag med helt och hållet! Hatar fortfarande prov! NU däremot ska jag börja göra mig iordning för att åka till Agnes och grilla med henne, Thea och Michan!

Bye bye // Maya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0