Natti natti!

Jag är rätt stolt över att ha suttit i typ 2 timmar med en uppsats om flygplan igår, som faktiskt blev rätt bra tillslut.
Idag var skolan helt okej, jag gjorde det där jäkla fysik provet, men det gick nog rätt bra... Hoppas jag iaf!
Förutom att jag var as trött idag har det varit okej.
Efter skolan åkte jag till Kalmar för att hämta min plonbok som jag
råkade glömma på Ikea när jag och Agnes var där..... Panik!
Sen drog jag in till Borgon för att träffa Michan, Thea och Agnes och glo lite på natti natti.
Vi gick mest runt på stan och flummade/pratade.
Men det var riktigt kul!
Men nu är jag as trött så jag ska gå och mysa ner mig i sängen
och kolla på filmen ''Black hawk down''
Jag tror den är rätt bra.

 Bye bye // Maya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0