Influensa

Den här veckan har varit sådär, för typ alla har blivit sjuka...
I tisdags åkte mamma till Fjällen, så det har varit rätt lungt i huset!
Annars i skolan så har ju alla blivit sjuka....
Först Thea, sen Agnes, sen Michan och till sist jag...
Vilken jäkla otur vi hade, för Agnes och Thea skulle åka bort idag,
men det verkar som om de mår lite bättre nu! :)
Medans jag och Michan skulle åkt till Sandra och haft lite roligt... Men nu går ju inte det!
Idag har jag sovit, lagat mat, läst, städat (och) fått mina ray ban solglasögon!!
Jag är as lycklig för det och inte nog med det så fick jag pengar också!
Hahah.... Älskar min släkt!
Jag har precis sett ''Water for elephants'' och sitter nu här med en kopp te för att jag inte kan sova.
Så jag ska ta och glo på en film till tror jag.
Jag har inget intressant att skriva om, tyvär.
Ha det gött.

Bye bye // Maya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0