Sommarlov?

Ja det är ju sommarlov, men det är ett riktigt tråkigt ett... Förra året är nog rätt svårt att slå, men lite roligare kan det väl va? Men aja, jag kan inte göra så mycket... Imorgon ska jag ialla fall in till Kalmar för att hämta mina glasögon och gå på mode huset lite. Ska bli skönt att kunna gå en hel dag utan att få ont i huvudet. Jag hoppas verkligen att dom där fallskärms hopparna kommer snart, för om jag inte gör nåt kul snart dör jag seriöst... Jag har ialla fall bestämt mig att jag ska köpa ett luftgevär, jag kanske inte kommer bli lika bra på att skjuta som en sniper men jaja. Vad ska jag göra i sommar? Jag vet att jag ska till kackelstuga, det är ett mysigt ställe. Sen ska jag ju till lysekil en vecka, men det vet ni ju redan. Fallskärms hoppning så klart!! Sen hoppas jag på att kunna göra några inpulsiva grejer, som jag HOPPAS att några andra kan hänga med på. Men bor man på öland och inte är myndig så finns det seriöst inget att göra. Längtar till Gymnasiumet, då börjar det roliga!! Vad ska jag göra nu? Jag vet inte....
No life....
 
Bye bye // Maya!!
 

Kommentarer
Postat av: Thea

Ha, dör.
Klart att ditt sommarlov är tråkigt du gör ju ingenting. .___.

2012-07-07 @ 17:38:37
URL: http://theas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0