Första jobbar dagen

Okej, jag börjar med gårdagen. Den var riktigt kul asså! Nästan alla tjejer var samlade hemma hos Agnes och vi hade en grillkväll! Efter att vi ätit plockade vi undan och dukade för att äta jordgubbstårta... Hahahah jag har aldrig varit med om att en tårta har ätits upp så snabbt! Seriöst, det tog typ 5 minuter och sen var den borta ^^ Men den var sååå god! Efter det försökte vi vara lite manligare... Eller iaf Michan, så vi bestämde oss för att spela rugby. Och vi, eller iaf jag hoppade på dom andra för att få bollen. Det är faktiskt roligare än vad man tror! Ja just det, Agnes har skafat en (mini) pol, så efter vi spelat fick Agnes och Michan något ryck att dom skulle hoppa i den minimala polen... och det gjorde dom med!! :))) Det såg lagom kul ut när dom låg där. Eftersom det var rätt varmt igår och solen sken, fick vi ett litet ryck att vi skulle cykla ner till Köpingsvik och bada och det gjorde vi... Verkligen! Det var mysigt sådär lite på kvällen! När vi kom hem till Agnes igen drack vi en kopp te och spelade ko-spelet. Eftersom jag började jobba idag fick jag gå upp klockan kvart över 8 och det är ovanligt för mig. Men det var riktigt fint sådär på morgonkvisten! Jag jobbade från 10:00 - 17:00. Jag var rätt trött när jag var klar, men jag taggar ändån inför en till dag imorgon. Ända sen jag slutade har jag kollat på serien prision break!
 
Bye bye // Maya!!
En bild från cafeet och en från igår på 2 hotties!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0