Svara dåee!!

Efter en skön dag hemma börjar jag ladda upp till imorgon.
Men jag sitter och är lite nojjig.
Asså om man ska holla kontakten kan det ju vara bra att skriva iaf 1 gång på 2 veckor!
Eller är det jag som har fel?
Det går inte att inte bry sig om det asså.
Sen har Cypern resan blivit inställd för pappa fick inte ta ledigt från sitt jobb...
Dom kan ju bara gå och lägga sig... Jävla puckon...!!
Annars har det inte hänt så mkt.
Har städat mitt rum som jag inte gjort på någon vecka nu, så det behövdes!
Nu på fredag eller lördag ska jag vara uppe typ hela natten, för att se om det kan hända något kul.
Jag tvivlar på det, men man kan ju alltid hoppas.
Ne nu drar jag.

Bye bye // Maya!
2dbd1b7ca48342934eb281085e423258_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0