Sjuuuuk

Jag har inte såvit inatt för att jag varit så sjukt förkyld.
Så idag när jag vaknade kände jag mig så otroligt dålig!
Men jag gick upp ur sängen gick ner till köket och proppade i mig öljest, en macka, hostmedicin, alvedon, nässpray, te och någon vitamin.
För jag hade bestämt mig att åka till Kalmar med tjejorna idag!
Så jag åkte in till Kalmar.
Vi åkte in för att luncha, så vi åt på Ming ist för Tai silk, för det var stängt.
Sen gick vi runt och shoppade lite.
Köpte mest underkläder och sen en kjol och ett linne.
Men jag kan inte ladda upp en bild, för jag glömde att ta hem min kamera från Agnes väska.
Så det får bli en annan dag.
När vi skulle åka hem var det ett fyllo som pratade så kolosalt mkt med mig och dom andra.
Jag höll på att dö av skratt när han förklarade allt om literatur och andra konstiga saker!
Hur full eller konstig man är så hade man aldrig gjort så som han gjorde, men det var ju kul iaf!
Nu sitter jag och har precis drogat klart alla mediciner och all annan skit.
Jag får hoppas på att bli lite bättre snart.... För jag tycker det är jobbigt när min näsa svider -.-

Bye bye // Maya.
311163_10150298944077266_641207265_8143535_1457808093_n_large
Är gott när man är sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0