Lyckat!


Nu har jag precis kommit hem efter den bästa nyårsaftonen ever.
Vi åt 3 rätters middag, som var bra.
Sen satt vi nog vid datorn för det mesta..... :D
Hahah ni ska bara veta vad vi gjorde!
Efter att suttit vid datorn, kollat fb och gjort lite andra grejer.... Gick vi ut för att kolla på raketerna.
Jag har faktiskt 3 nyårslöften i år! :D
1. Är att jag ska säga till killen jag gillar.... Att jag gillar honom ^^
2. Som alla andra ska jag försöka träna lite mer.
3. Jag ska försöka att klara av att gå i skolan mer och försöka klara 8:an.
Nu ska jag nog bara gå och lägga mig, jag känner att min hals är lite trög.
Så jag ska ta lite hostmedicin.

Bye bye // Maya!

Jag har glömt min kamera hos min kompis, så jag laddar upp lite bilder senare.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vem utav killarna är det du ska säga det till? ;)<3

2012-01-01 @ 18:26:03
Postat av: Maya

Hahah, du vet han i våran klass ;) <3

2012-01-02 @ 14:51:05
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0