Hahah!!

Hahah, det är rätt kul att kolla på tv med mina föräldrar ibland!
Igår diskuterade dom om man säger tryckte eller tröck, äppel eller äpple... Hahah.
Dom är lite random!
Förut när vi kollade på ''p3 galan'' så tog mamma upp att det typ kommer att bli snöstorm (hon är lite nojjig...)
så att pappa och jag inte skulle kunna åka in till Kalmar imorgon.
Pappas kommentar: Om det går pingviner i trädgården imorgon åker jag inte!
Jag: As garv!!!!!
Jag fattade typ inte, men det lät så jäkla kul när han sa det! ^^
föresten så har jag skaffat Tumblr, kolla in!!
http://mayaandersson.tumblr.com/
Jag har precis börjat, så det är ingen snygg design än.
Tycker jag iaf ^^

Bye bye // Maya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0