Försök 7 av 100

Hade tänkt sitta uppe halva natten, så jag laddar upp med bra musik och lite onyttiga grejor just nu;)
Dagen har varit seg som helvete.
För jag menar, vem orkar ha tyska eller äta med 2000 personer i matan?
Idag var det sista dagen man såg Michan i skolan på en vecka!
Den lilla smurfen kommer att få det bra, eller jag hoppas det iaf ♥
Hahahahah, det hände en rätt kul men lite random grej förut ;)
Jag loggate in på MSN, och då började Julia prata med mig.
Men hon och dom hon var med fick mig att tro att det var någon annan....
Haha det var lite konstigare/roligare än vad det låter som!
Jag bara måste bli bättre på att ta bilder!!
Men jag kommer förhoppningsvis bli det snart eftersom jag kommer att få en ''Samsung NX''
Ska bli as kul!!
Jag vet inte när jag kommer att få den, men jag hoppas på snart iaf!! ♥
Roligt roligt!!
Nu sitter jag och drogar låten ''Turn all the lights on - T -pain''
As bra ju!
Jag har inget mer att skriva om nu, så jag drar.

Bye bye // Maya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0