Förlåt!

Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag nu!
Men min dator är typ sönder, så jag kan inte använda den förens på torsdag...
Men jaja...
Skolan den här veckan har varit helt ok........
Men jag har saknat Michan så sjukt mkt!
Men hon kommer ju hem snart som tur är! :)
Idag har jag varit hemma för att jag varit så sjukt trött och typ haft lite feber.
Så ingen lyckad dag, men det gör inte så mkt att jag inte går i skolan ibland....
Fast en kul grej hände den här veckan.
På Agnes födelsedag sov jag och Julia över hemma hos Agnes.
Det var väldigt kul.
Ikv skull vi typ haft filmkväll men jag orkade inte vara med på den iaf...
Dom skulle åka till blå och jag kände inte för det heller....
Annars är väl allt sådär.
han kan ju skriva snart!
Annars blir jag ledsen! :(

Bye bye // Maya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0