Fan!

Igår köpte jag och pappa en våg som jag har blivit fixerad av!
Så idag har jag tränat hela dagen.
Det gav resultat kan jag ju säga!
Nu tar jag ett break och tar det lugnt resten av kvällen.
Det är bara lördag, men det känns som om det är måndag imorgon och det gillas inte!!
Jag hatar skolan mer och mer igen, den är tråkig och väldigt påfrestande!!
Men Michan komer ju att vara i skolan så det blir nog lite bättre iaf! :)
Sen i veckan kommer jag ha ett matte prov som jag har bestämt mig för att klara!!
Jag önskar att skolan blev lika kul som det var förut...
Det var så bra för en kort period, men det räckte för att jag skulle inse hur bra jag hade det just då.....
Nu är det bara jävligt jobbigt.
Resten av 8:an och 9:an kommer att bli jävligt jobbigt....
Men det är förhoppningsvis en vanesak...
En sak som hade varit bra, är att det skulle kunna finnas en delete- knapp.
Som skulle kunna ta bort vad som helst...
Jag vet precis vad jag skulle vilja ta bort...!!!
Lär dig att leva med det.

Bye bye // Maya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0