Skridskor

Den här veckan har varit riktigt bra i skolan!
Har typ tatt det lugnt och inte brytt mig så mkt,
så det har varit skönt.
Igår skulle vi åka skridskor i skolan och det gick ju åt helvete,
men det var riktigt kul!
Det var kanske inte så konstigt att jag inte var bra på det eftersom jag aldrig hade åkt förut.
Efter skolan skulle jag, Michan och Thea sova över hos Thea.
Det var också riktigt kul!
Michan skulle åka in till kalmar och typ spela in någon slags film , så hon kom till Thea senare.
Men jag och Thea gick en riktigt uppfriskande promenad med hennes hund.
Sen drog vi till rinken för att öva lite på skridsko åkningen till morgondagen.
För vi skulle ha en vinterdag med halv dag skridsko åkning och sen boll dag, typ.
Så vi åkte runt där i någon timme.
Hahah, jag har lärt mig att åka framåt iaf!
Men sen idag orkade jag inte med att vara ute och åka skridskor i typ 4 timmar och så...
Så jag var lite tråkig och åkte hem på morgonen ist.
Men jaja, det har varit en toppen vecka och en härlig övernattning, så jag är jäkligt nöjd!!
Plus att jag klarade ett ett gammalt prov som dom andra i klassen har gjort för länge sen.
Så... Nu är jag nöjd!
För den här veckan ;)

Bye bye // Maya!!


Kommentarer
Postat av: Thea

Hahaha, vilka fina bilder :')

2012-02-11 @ 10:02:41
URL: http://thechosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0